loading
  • Σύστημα τετρακίνησης Twinster και ανάρτηση FlexRide mechatronic
  • Torque vectoring για βέλτιστη κατανομή ροπής και στους τέσσερις τροχούς
  • 18% πιο οικονομικό από τον προκάτοχό του χάρη σε ένα νέο, κορυφαίο κινητήρα
  • Οι παραγγελίες για τις εκδόσεις sedan και station wagon του Insignia GSi ξεκινούν το Μάρτιο  

Νέο Opel Insignia GSi με Προηγμένο Σύστημα AWD για Άριστη Ελκτική Πρόσφυση σε όλες τις ΣυνθήκεςRüsselsheim.  Λίγες μόλις εβδομάδες μετά την παγκόσμια πρεμιέρα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου των Βρυξελλών, ξεκινά η παραγγελιοληψία για το νέο Opel Insignia GSi. Το κορυφαίο μοντέλο της οικογένειας Insignia διατίθεται σε εκδόσεις sedan και station wagon, με έναν ακόμα πιο εξελιγμένο, υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 2.0L 169kW (230hp), νέο αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης Twinster με έλεγχο κατανομής ροπής (torque vectoring) (κατανάλωση καυσίμου NEDC1: στην πόλη 8,9 l/100 km, εκτός πόλης 5,9-5,8 l/100 km, μικτός κύκλος 7,0-6,9 l/100 km, 163-161 g/km CO2, κατανάλωση καυσίμου WLTP2: μικτός κύκλος 8,8-8,3 l/100 km, 205-193 g/km CO2). Το προηγμένο σύστημα τετρακίνησης ελέγχει την κατανομή ροπής σε χιλιοστά του δευτερολέπτου, διασφαλίζοντας ότι το αυτοκίνητο ακολουθεί τις εντολές του οδηγού για βέλτιστη ελκτική πρόσφυση και μία συναρπαστική οδηγική εμπειρία σε όλες τις συνθήκες, ακόμα και στο χιόνι και τον πάγο.

Σε συνδυασμό με το ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα υποβοήθησης πέδησης και την ανάρτηση FlexRide mechatronic, το σύστημα κίνησης καθιστά το Insignia GSi ένα από τα πιο δυναμικά αυτοκίνητα στην κατηγορία του – δύσκολα βρίσκεις κάτι πιο ασφαλές, πιο ακριβές και πιο απολαυστικό.

Τετρακίνηση για βέλτιστη ελκτική πρόσφυση στο χιόνι και τον πάγο

Το νέο Insignia GSi διαθέτει ένα προηγμένο σύστημα τετρακίνησης με πίσω μονάδα κίνησης που χρησιμοποιεί ένα σύστημα με δύο συμπλέκτες χωρίς διαφορικό. Αυτοί κατανέμουν την ιδανική ποσότητα ροπής σε κάθε τροχό χωριστά, ανάλογα με τις απαιτήσεις, σε όλα τα σενάρια οδήγησης. Όταν το όχημα στρίβει, περισσότερη ροπή κατανέμεται στον εξωτερικό πίσω τροχό. Οι μηχανικοί εξέλιξαν περαιτέρω το σύστημα – επομένως, το νέο GSi στρίβει με μεγαλύτερη ακρίβεια, αντιδρώντας πιο αυθόρμητα στις εντολές του οδηγού. Επίσης, οι μηχανικοί βελτίωσαν τον τρόπο με τον οποίο το νέο Insignia GSi εκκινεί από στάση σε βρεγμένους ή ολισθηρούς δρόμους.

Τέσσερα προγράμματα οδήγησης (drive modes) για μέγιστη οδηγική απόλαυση

Το Insignia GSi διατίθεται στάνταρ με ανάρτηση FlexRide mechatronic, που προσαρμόζει τα αμορτισέρ και το σύστημα διεύθυνσης σε κλάσματα δευτερολέπτου. Επιπλέον, το FlexRide μεταβάλλει τα χαρακτηριστικά του γκαζιού και τα σημεία αλλαγών σχέσεων του 9-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ των προγραμμάτων οδήγησης “Standard”, “Tour”, “Sport” και – αποκλειστικά για το GSi – “Competition”.

Με διπλό πάτημα του διακόπτη “ESP off”, οι πολύ ικανοί οδηγοί μπορούν να εξερευνούν τα όρια των δυνατοτήτων της δυναμικής συμπεριφοράς του Insignia GSi, χωρίς την υποστήριξη του ESP. Για ακόμα μεγαλύτερες οδηγικές συγκινήσεις, το νέο 9-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο μπορεί να ελέγχεται από χειριστήρια (paddles) στο τιμόνι.

Σημείο αναφοράς: ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα υποβοήθησης πέδησης

Με το ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα υποβοήθησης πέδησης, μία τεχνολογία απαραίτητη για την αυτόνομη οδήγηση του μέλλοντος, το Insignia GSi γίνεται πρωτοπόρος της βιομηχανίας, ανοίγοντας νέους ορίζοντες. Το ενσωματωμένο σύστημα “eBoost” είναι ένα στοιχείο του ηλεκτρονικού συστήματος πέδησης (“braking by wire”), το οποίο καταργεί την ανάγκη για ανεξάρτητες μονάδες ABS/ESP, σωληνώσεις, αντλίες υποπίεσης κλπ. Η πίεση παράγεται ταχύτερα και η αίσθηση του φρένου είναι σταθερή σε όλες τις συνθήκες. Χάρη στην αυτοματοποιημένη παραγωγή πίεσης, το σύστημα πέδησης λειτουργεί σχεδόν αθόρυβα, κυρίως όταν το  Adaptive Cruise Control είναι ενεργό και σε συχνά ‘σταμάτα-ξεκίνα’ (stop-and-go).

Με το προηγμένο σύστημα τετρακίνησης Twinster, το ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα υποβοήθησης πέδησης και την προσαρμοζόμενη ανάρτηση FlexRide adaptive, το νέο Insignia GSi κινείται με την ίδια άνεση στη θρυλική πίστα του Nürburgring “Nordschleife”, σε ορεινούς δρόμους καλυμμένους με χιόνι, στην κυκλοφορία της πόλης και σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.


[1] Οι αναγραφόμενες τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2 έχουν υπολογιστεί σύμφωνα με το νέο πρότυπο World Harmonised Light Vehicle Test Procedure WLTP (Regulation EU 2017/948), ενώ έχει γίνει αναγωγή στο NEDC για λόγους σύγκρισης με άλλα μοντέλα. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το διανομέα σας για τις πιο πρόσφατες πληροφορίες. Οι τιμές δεν λαμβάνουν υπόψιν ειδικές χρήσεις και οδηγικές συνθήκες, εξοπλισμό ή προαιρετικές επιλογές και ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τον τύπο των ελαστικών.

[2] Οι τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2 που αναφέρονται συμμορφώνονται με το πρότυπο WLTP (οδηγία EU 2017/948). Από 1ης Σεπτεμβρίου 2018, για την έγκριση τύπου νέων οχημάτων  χρησιμοποιείται το πρότυπο World Harmonised Light Vehicle Test Procedure (WLTP), που είναι μία νέα, πιο ρεαλιστική διαδικασία δοκιμών για τη μέτρηση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2 . Το WLTP αντικαθιστά πλήρως το New European Drive Cycle (NEDC), που ήταν η προηγούμενη διαδικασία δοκιμών. Λόγω των πιο ρεαλιστικών συνθηκών δοκιμών, η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 που υπολογίζονται στο πλαίσιο του WLTP είναι σε πολλές περιπτώσεις υψηλότερες από τις μετρήσεις σε καθεστώς NEDC. Οι τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2 ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τον ειδικό εξοπλισμό, τις προαιρετικές επιλογές και τον τύπο των ελαστικών.

Αρχή σελίδας